هشدار دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به کمیسیون مستقل انتخابات

هشدار دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به کمیسیون مستقل انتخابات

پس از آنکه مسئولین کمیسیون انتخابات یک بار دیگر از احتمال تاخیر در اعلام نتایج ابتدایی انتخابات در زمان تعین شده خبر دادند، تکت انتخاباتی ثبات و همگرایی امروز (شنبه ۱۸ عقرب )طی اعلامیه یی به کمیسیون مستقل انتخابات هشدار می دهد، که در برابر اعتبار دهی آرای تقلبی آرام نخواهد نشست. 

این دسته انتخاباتی افزوده است که کمیسیون مستقل انتخابات به رغم تلاش‌های آنان، جهت تفکیک و تصفیه‌ی آرای تقلبی از آرای پاک مردم در روشنایی احکام قانون، لوایح و طرزالعمل های مربوطه، از طریق گفتگو و تفاهم،دست از قانون شکنی برنداشته و قبل از تفکیک و تصفیه‌ی آرای باطل و بدون بایومیتریک و بدون مشخص شدن سقف و تعداد آرای تصفیه شده‌ی هرمحل، تصمیم گرفته است تا بازشماری آراء را در ولایات آغاز نماید که این امر برای آنان قابل پذیرش نیست. 

این دسته انتخاباتی می گوید: که رهبری این تیم پروسه را بصورت کامل تحت نظارت دارد، و به تمام ناظرین خویش در ولایت ها دستور داده است که الی روشن شدن موضوع از اشتراک در این روند خود داری نمایند، و همچنان از کمیسیون مستقل انتخابات نیز خواسته است که به وظایف قانونی خویش عمل نموده، باز شماری آراء را بعد از تفکیک و تصفیه‌ی کامل آرای تقلبی و بدون بایومیتریک آغاز نمایند. 

این دسته انتخاباتی تاکید کرده است؛ در صورتیکه کمیسیون به خواست های آنان توجه نکند، تصمیم اساسی شان را در جهت دفاع از آرای مردم بعد از مشورت های لازم به زودی اعلام خواهد کرد.

این در حالی است، که روز گذشته مولانا محمد عبدالله یکی از کمیشنران کمیسیون انتخابات از احتمال با تعویق افتادن نتایج ابتدایی انتخابات در زمان از قبل تعین شده آن خبر داد.