فهرست جدید تیم می فوتبال برای شرکت در کمپ تمرینی امارات منتشر شد

فهرست جدید تیم می فوتبال برای شرکت در کمپ تمرینی امارات منتشر شد

قرار است اردو ۲۴ نفره تیم ملی فوتبال کشور زیر نظر انوش دستگیر سر مربلی تیم ملی، برای ۱۰روز به شهر دوبی سفر کند. هدف از این سفر، تمرین و آماده سازی تیم ملی فوتبال درجام جهانی و جام ملت های آسیا می باشد.

در فهرست جدید که از سوی فدراسیون فوتبال افغانستان منتشر شده است، ۱۰ بازیکن از داخل کشور زیر نظر انوش دستگیر سر مربی تیم ملی فوتبال افزوده شده است.

انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال دعوت 10 بازیکن از داخل کشور را بهترین فرصت برای تست و محک زدن این بازیکنان دانسته و گفته بازیکنان شایسته فصل نهم لیگ برتر میتوانند در این اردوی تمرینی، شایستگی شان را نشان دهند.

به گفته انوش دستگیر سرمربی تیم ملی،‌ در این اردو از 10 بازیکن فوتبال داخلی افغانستان که در فصل نهم رقابت های لیگ برتر درخشش خوبی داشته اند، دعوت به عمل آورده است.

امیر محمد که در لیگ دوم روسیه بازی میکند، نیز برای نخستین بار به تمرینانت تیم ملی دعوت شده است.

مصطفی آزادزوی و ذوالفقار نظری به دلیل مشکلات کرونایی و قوانین قرنطنیه در کشورهای تایلند و استرالیا، عمران حیدری به دلیل حضور در رقابت های باشگاهی اش در لیگ پولند، اسلام امیری و شریف محمد نیز به دلیل آغاز رقابت های لیگ هند نتوانسته است تیم ملی کشور را همراهی کند.

انوش دستگیر گفته است که،  در روزهای تقویم اصلی فیفا بیشتر تیم ملی درگیر رقابت ها مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا است، زمان مناسبی برای محک زدن بازیکنان تازه دعوت شده نخواهد بود، اما این اردو یک فرصت طلایی برای بازیکنانی است که تازه به تیم ملی دعوت شده اند.

تیم ملی فوتبال افغانستان در ماه مارچ ( حمل ) در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا به ترتیب مهمان بنگلادش و مهمان عمان خواهد بود.